Re: Jak to jest z tymi domenami?

Autor: Roman Niewiarowski (newrom_at_rp.zax.pl)
Data: Fri 04 Aug 2000 - 16:21:49 MET DST

[piątek, 04 sierpień 2000], Walasek Przemysław napisał(a):

jesli ISP sie na to zgodzi i skonfiguruje to mozna, jest jakies RFC ew FAQ
do sendmaila jest info, ale raczej od strony jak to zrobic :)
ogolnie w dns musi byc MX dla danej domeny wskazujacy na serwer pocztowy
firmy w ktorej masz konto.

> 2. Jeżeli wykupione zostanie konto w firmie która oferuje www oraz 5
> alias-ów pocztowych to czy ta firma sama _powiąże_ domenę z tym kontem?
tak jest przewaznie, ale umowe nalezy czytac ;)

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl