Re: Pliki-załączniki

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam)
Data: Wed 02 Aug 2000 - 14:26:10 MET DST

On Wed, 02 Aug 2000 09:01:49 GMT, citizen Marek Moskal testified:

> Załącznik wyświetli się jej natychmiastowo, na ściągnięcie pliku ftpem
> będzie musiała czekać znacznie dłużej.
        Racja, chyba że będzie gdzieś, gdzie ściągnie się szybko.

> Dla ciebie, dla mnie, dla Szymona, dla większości ludzi tu piszących -
> nie. Ale weź pod uwagę, że to jest _bardzo_ wąski punkt widzenia...
        Bzdura. Dla _wszyskich_ jest równie skoplikowane jak obsługa
exploratora.

> Poza tym, mimo że obsługa FTP nie jest skomplikowana, cały czas jest to
> osobny program, czyli mniejsza _wygoda_ użycia niż email. Mój argument
> pozostaje cały czas taki sam.
        To _nie_ jest osobny program. Już pisałem, że w mailu może być
url postaci ftp://user:pass@server/sciezka/plik.zip, to wymaga tylko
kliknięcia i zrobienia Save As. Dokładnie tak samo jak załącznik.
Więc Twój argument nie istnieje.

bart

--
      "Die die, die my darling, just shut your pretty mouth"
  bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/