Re: Pliki-załączniki

Autor: Marek Moskal (moskit_at_irc.p-l)
Data: Wed 02 Aug 2000 - 11:01:49 MET DST

Bart Ogryczak napisal(a) [02 Aug 2000]:

> Mailer podświetli URL ftp://luser:lpass@server/plik i blondynka
> musi
>tylko kliknąć. Na attachment też musi kliknąć. Nie widzę różnicy w
>stopniu komplikacji.

Załącznik wyświetli się jej natychmiastowo, na ściągnięcie pliku ftpem
będzie musiała czekać znacznie dłużej.

> Bzdura. Używanie FTP jest nie bardziej skomplikowane od obsługi
>exploratora wizdozy.

Dla ciebie, dla mnie, dla Szymona, dla większości ludzi tu piszących -
nie. Ale weź pod uwagę, że to jest _bardzo_ wąski punkt widzenia...

Poza tym, mimo że obsługa FTP nie jest skomplikowana, cały czas jest to
osobny program, czyli mniejsza _wygoda_ użycia niż email. Mój argument
pozostaje cały czas taki sam.

--
					(moskit_at_irc.pl)