Re: Pliki-załączniki

Autor: Marek Moskal (moskit_at_irc.p-l)
Data: Wed 02 Aug 2000 - 14:55:40 MET DST

Bart Ogryczak napisal(a) [02 Aug 2000]:

> Racja, chyba że będzie gdzieś, gdzie ściągnie się szybko.

No właśnie, chyba że. A bliski siebie, szybki serwer email w zasadzie jest
pod ręką.

> Bzdura. Dla _wszyskich_ jest równie skoplikowane jak obsługa
>exploratora.

Nie. Trzeba wpisywać jakieś hasła, trzeba pamiętać o adresach serwerów,
trzeba nauczyć się o co chodzi z nowymi komunikatami błędów...

> To _nie_ jest osobny program. Już pisałem, że w mailu może być
>url postaci ftp://user:pass@server/sciezka/plik.zip, to wymaga tylko
>kliknięcia i zrobienia Save As. Dokładnie tak samo jak załącznik.
>Więc Twój argument nie istnieje.

OK, masz rację - ściągnięcie pliku (zakładając, że znajduje się na
lokalnym FTP) jest równie łatwe jak przeczytanie załącznika.

Cały czas pozostaje jednak kwestia organizacji całej reszty systemu.

--
					(moskit_at_irc.pl)