Re: Ciekawostka dropsa... czyli kolejna inwestycja tp.internet

Autor: Romuald Szcześniak (news_at_romeksz.prv.pl)
Data: Tue 01 Aug 2000 - 12:28:42 MET DST

In article <jj24m8.ub.ln_at_pc169.warszawa.sdi.tpnet.pl>
~~ Tomasz Leszczynski wrote:

>Rozboj to by byl jakby monterzy z tepsy zdybali Cie w ciemnym rogu i
>wymusili zakup SDI za 1000 zl :-)

BTW monterzy, to liczą za nich _oddzielnie_ :)

- Uzyskanie stałego dostępu do systemu SDI za każde zakończenie łącza 999,00
- Zainstalowanie i uruchomienie terminala SDI Opłata za czas pracy specjalisty
  według stawki 30 zł/godz.
  + zryczałtowany koszt dojazdu
- Przejęcie uprawnień do korzystania z abonamentu usługi SDI 450,00

i za co jeszcze 450???

--
pozdrowionka...                           Registered MS Windows User: 310955
mail_at_romeksz.prv.pl                               http://www.romeksz.prv.pl/