Re: Ciekawostka dropsa... czyli kolejna inwestycja tp.internet

Autor: Tomasz Leszczynski (zeton_at_pc169.warszawa.sdi.tpnet.pl)
Data: Mon 31 Jul 2000 - 16:31:15 MET DST

Romuald Szcześniak <news_at_romeksz.prv.pl> wrote:

> BTW 300, to już bym wolał SDI. tylko nie za 160, a za góra 80zł. - 56kbs w
> zupełności mi wystarczy. to dlaczego mam przepłacać? już nie wspominając o tym,
> że 1.000zł. za podłączenie to jest _rozbój w biały dzień_.

Rozboj to by byl jakby monterzy z tepsy zdybali Cie w ciemnym rogu i
wymusili zakup SDI za 1000 zl :-)

Nie musisz kupowac.
Mozesz kupic od kogo innego.
Ale nie bedzie taniej.

A nawet jak bedzie to nie bedzie lepiej. Sorry. Wyglada na to, ze w obecnych
warunkach 1000/160 zl za stale lacze 115 kb/s to jest cena paluszki lizac.
Troche to smutne jak sie popatrzy na kontekst (srednia zarobkow i kurczowe
utrzymywanie monopolu TPSA w telefonii). Ale ma sie zmieniac. Maja dostawcy
wchodzic do central (nie wiem kiedy) i moze obecna cena SDI to bedzie
drozyzna? Na razie to taniocha. Wzgledna ale zawsze.

> pozdrowionka... Registered MS Windows User: 310955

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski
(ĄĆĘŁŃÓŚŻŹ ąćęłńóśżź)