Re: Pliki-załączniki

Autor: Krzysztof Krzyżaniak (eloy_at_pawnhearts.eu.org)
Data: Tue 01 Aug 2000 - 13:19:45 MET DST

Pewnego dnia, a było to 1 Aug 2000 11:01:56 GMT przyszła do mnie
wiadomość z adresu <szymon_at_bastard.operator.from.hell.pl> i powiedziała:

>Roman Niewiarowski <newrom_at_rp.zax.pl> wrote:
>
>: niestety nie mozna tak, klient ma miec dostarczony projekt a nie
>: udostepniony gdzies na stronie/ftp. Wiem o czym mowie bo znajomy pracuje w
>: studiu DTP i trenowalismy rozne metody na nie wysylanie duzych maili
>: (niektore projekty dochodza do 600MB po skompresowaniu, oczywiscie one leca
>: przesylka kurierska ;))"
>Mówisz klientowi:
>"Może Pan sobie ściągnąć te 50MB z naszego serwera, tu jest hasło...
>w godzinę Pan to ściągnie; albo możemy wysłać mailem bez żadnej
> [...]

Klient mówi: "g* mnie obchodzi, jutro to ma być na moim biurku".

  eloy

--
 * Krzysztof `eloy' Krzyżaniak * HP -> http://www.pawnhearts.eu.org/~eloy/
 * <eloy_at_transilvania.eu.org>  * Kabaret Loża44 -> http://loza44.topnet.pl/