Re: Ciekawostka dropsa... czyli kolejna inwestycja tp.internet

Autor: Marcin 'Martinez' Ziemian (martinez_at_czluchow.com)
Data: Wed 02 Aug 2000 - 13:16:06 MET DST

Dnia Tue, 01 Aug 2000 12:28:42 +0200, Romuald Szcześniak
<news_at_romeksz.prv.pl> napisał:

>- Uzyskanie stałego dostępu do systemu SDI za każde zakończenie łącza 999,00

Opłata instalacyjna za przepięcie kabelka z centrali do szafy SDI ;)

>- Zainstalowanie i uruchomienie terminala SDI Opłata za czas pracy specjalisty
> według stawki 30 zł/godz.
> + zryczałtowany koszt dojazdu

Można instalować samemu. Proste jak połączenie 2-ch kabelków o
właściwych sobie kolorach i zainstalowanie modemu.

>- Przejęcie uprawnień do korzystania z abonamentu usługi SDI 450,00
>
>i za co jeszcze 450???

Hmmm. Ja nic więcej nie płaciłem (a właściwie to moja firma ;)))
Tylko ten 1000 za podłączenie + abonament.
I działa piknie.
pzdr

--
//\artinez czyli Marcin Ziemian
Informatyk Starostwa Powiatowego w Czluchowie