Re: Pliki-załączniki

Autor: Marek Moskal (moskit_at_irc.p-l)
Data: Tue 01 Aug 2000 - 12:32:53 MET DST

Michał Mierzwa napisal(a) [01 Aug 2000]:

>Eee, kliknięcie na ,,ftp link'' w midnight lub win commanderze i
>przeciągnięcie pliku między panelami jest IMHO łatwiejsze, niż
>walka z outlookiem.

Dostępność klienta poczty można z góry założyć (tak samo jak, niestety,
Worda i Excela). Tak samo z umiejętnością jego obsługi przez osobę, która
ma mi coś wysłać. Z FTP niestety tak nie jest... :(

>Powrót do źródeł? Żaden sendmail czy qmail nie puści więcej niż
>100KB?

To _nie_ jest rozwiązanie ! To jest blokada ! Rozwiązaniem jest
niestety (?) tylko i wyłącznie udostępnienie użytkownikom prostszego
sposobu wysyłania plików niż email :(

--
					(moskit_at_irc.pl)