Re: Re: Pliki-załączniki

Autor: Roman Niewiarowski (newrom_at_rp.zax.pl)
Data: Tue 01 Aug 2000 - 12:25:06 MET DST

[wtorek, 01 sierpień 2000], Szymon Sokol napisał(a):

> Jak wysyłasz pocztą ten plik 10MB, to przecież nie pchasz go
> bezpośrednio do adresata, tylko do swojego lokalnego serwera SMTP
dokladnie.

> (np. u providera), który wisi na łączu stałym. Kto broni wepchnąć ten
> plik via FTP (albo SCP) na tenże serwer (np. providera) i udostępnić go
> przez FTP albo HTTP, adresatowi wysłać mail z URLem, na który sobie może
> kliknąć w celu pobrania z naszego serwera, po czym zakończyć połączenie
> z 0202122?

niestety nie mozna tak, klient ma miec dostarczony projekt a nie
udostepniony gdzies na stronie/ftp. Wiem o czym mowie bo znajomy pracuje w
studiu DTP i trenowalismy rozne metody na nie wysylanie duzych maili
(niektore projekty dochodza do 600MB po skompresowaniu, oczywiscie one leca
przesylka kurierska ;))"

> Wiem, teraz ktoś napisze: ale mój provider to tylko pocztę
> udostępnia, a FTP/WWW to nie... No, to już naprawdę nie moja wina :->
tak to chyba nawet na darmowych kontach niema, a przy platnych to nie
slyszalem ;)

newrom

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl