Re: Pliki-załączniki

Autor: Marek Moskal (moskit_at_irc.p-l)
Data: Tue 01 Aug 2000 - 12:11:36 MET DST

at napisal(a) [31 Jul 2000]:
>no tak, a w przypadku ftp trzeba miec plik, program ftp i znac adres
>docelowego serwera. adresat musi jedynie posiadac miejsce na serwerze.
>strasznie skomplikowane.

Owszem, skomplikowane:
1) ftp to osobny program. Email jest uzywany wlasnie dlatego, ze _nie_
jest osobnym programem a umozliwia (!) wysylanie plikow.
2) przeszkolenie ludzi do obslugi ftp. Wcale nie takie proste, jak sie
wydaje...
3) mam konto email. Dlaczego musze sie meczyc z innym kontem, jesli moge z
niego wysylac/na nie otrzymywac pliki ?

i tak dalej... To nie sa wydumane problemy, to sa rzeczywiste problemy z
implementacja przesylania plikow na duza skale.

>poza tym jest pare programow, ktore moga traktowac serwer ftp jako
>dodatkowy naped lub katalog w systemie windows. wtedy imho wyslanie
>pliku ftpem jest _szybsze_i_latwiejsze_ niz wyslanie go mailem.

<adwokat diabłą>
Dlaczego mam sie uczyc obslugi nowego programu, jezeli dotychczasowy
(email) sprawuje sie dobrze ? W jaki sposob zarzadzalbym lista ftp ludzi,
ktorym chce przesylac pliki ? I hasel do tych wszystkich docelowych kont ?
W tej chwili mam jedną listę adresów email i wystarcza mi ona do
komunikowania się z tymi wszystkimi osobami.
</>

>no ale to nie dla blondynek (rowniez tych ciemnowlosych i/lub plci
>meskiej).

Dopoki ftp nie bedzie obslugiwany w _wygodniejszy_ sposob niz email,
dopoty nie bedzie uzywany do przesylania plikow. I nie ma to nic wspolnego
z blondynkowowoscia.

--
					(moskit_at_irc.pl)