Re: Pliki-załączniki

Autor: Michał Mierzwa (mmierzwa_at_blaszok.silesia.linux.org.pl)
Data: Tue 01 Aug 2000 - 14:07:42 MET DST

Marek Moskal <moskit_at_irc.p-l> pisze:
> [...]

Na windowsach które widziałem wincommander występuje równie
często jak MS Office. I zwykle równie legalny...

To nie jest blokada, AFAIK w RFC jest mowa właśnie o 100KB i ani
bita więcej ;-) Poza tym odpada argument ,,po co mi ftp jak pocz­
ta działa'' :->
I to nie jest teoria, nie dalej jak w zeszłym tygodniu dostałem
parę zdjęć od kolegi. Mailem, 1.5MB. Kopia poszła do mojej sio­
stry i bardzo był zdziwiony, że nie dotarło (siostra ma konto na
blaszoku, UUCP). Wytłumaczyłem co i jak, zdjęcia wylądowały na
www, skąd sobie sama ściągnęła. Oboje Zwykli Użytkownicy TM.

Mumin

--
  ************** </body> *** Kilroy was here *** </html> *************
  Michał Mumin Mierzwa           http://www.cto.us.edu.pl/~mmierzwa  2