Re: Pliki-załączniki (bylo: Ciekawostka dropsa...)

Autor: Michal Tatarynowicz (tekkton_at_polbox.com)
Data: Mon 31 Jul 2000 - 19:33:21 MET DST

On Mon, 31 Jul 2000 10:16:08 GMT, moskit_at_irc.p-l (Marek Moskal) wrote:

>Zgadzam się. Niestety, jest to niewątpliwie najwygodniejsza metoda
>wysyłania plików. Wystarczy mieć plik, program pocztowy i znać adres
>docelowy. Adresat musi jedynie posiadać konto pocztowe, żadnego tam
>babrania się z ftpami...

no tak, a w przypadku ftp trzeba miec plik, program ftp i znac adres
docelowego serwera. adresat musi jedynie posiadac miejsce na serwerze.
strasznie skomplikowane.

poza tym jest pare programow, ktore moga traktowac serwer ftp jako
dodatkowy naped lub katalog w systemie windows. wtedy imho wyslanie
pliku ftpem jest _szybsze_i_latwiejsze_ niz wyslanie go mailem.

no ale to nie dla blondynek (rowniez tych ciemnowlosych i/lub plci
meskiej).

,.< |._.| >.,.,., tek. tek<at>xox<dot>pl
.,> {=} <,.,.,. _www.sprint.pl/~tekkton_
,<. ` .>,.,., a genuine bofh-candidate