Re: Pliki-załączniki

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Wed 02 Aug 2000 - 15:27:11 MET DST

On Wed, 2 Aug 2000, Marek Moskal wrote:
[...]
>+ Najgorsze, że nie widzę skutecznego sposobu na rozwiązanie tego problemu.
>+ Tzn. przesyłania dokumentów przez Internet.

 Mhm... To niby fakt przesyłania dokumentów jest problemem, czy
"niewyrabialność" Internetu przy przesyłaniu dokumentów "binarnych" ?
 Bo zakaz wysyłania .MicrosoftDOC albo .BMP -:> nie poskutkuje:
pytaniem byłoby, dlaczego w ogóle pozwalać ściagać jakieś patche,
.EXE, .RPM, ... czyli odpowiedzieć na pytanie, do czego twoim
zdaniem Internet ma służyć.
 Jeśli chodzi o uzywanie "akurat SMTP" do wysyłania zbiorów - już
się w innym mailu rozpisałem... Sprawa polityczna i tyle -:]
 Zmusić wszystkich, żeby udostępnili *obowiązkowo* FTP ?
 Trudno będzie...
 Napisać własny protokół *i* zmusić j.w. żeby korzystali ?
 Jeszcze gorzej...

 Gotfryd

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.