Re: Program - baza danych - potrzebny

Autor: Michal Tatarynowicz (tekkton_at_polbox.com)
Data: Mon 31 Jul 2000 - 19:33:16 MET DST

On Mon, 31 Jul 2000 15:35:42 GMT, "KT" <kryst_at_polbox.com> wrote:

>Planuje uruchomienie serwisu ogloszeniowego w internecie.
>Cos bardzo podobnego do www.trader.pl, z tym ze dla bardzo waskiego grona
>uzytkownikow.
>Platforma Microsoft Server 2000, IIS, ASP, MS Acces lub SQL.
>
>Bardzo proszę o o kontakt gdzie moge tanio kupic taką aplikację.

proponuje jednak (odpowiednio) Linux, Apache, PHP i MySQL (albo
Postgres), za roznice w cenie (kilka tysiecy zl minimum) zatrudnic
nalezy administratora, ktory to wszystko postawi i odpowiednio
skonfiguruje (po czym bedzie zdalnie tym zarzadzal, jezeli
potrzebujesz to czlowieka do tego moge zalatwic).

poza tym, ze oprogramowanie to bedzie dzialalo szybciej, sprawniej i
pewniej, poza tym, ze wszystkie upgrade'y bedziesz mial za darmo, poza
tym, ze skalowalnosc takiego systemu jest wieksza (i znacznie tansza)
to bedziesz mial swiadomosc, ze wszystko jest zrobione porzadnie (bo
przez kogos, kto to umie zrobic).

aha, na sprzecie tez mozesz przez to zaoszczedzic, nawet sporo.

>Dzięki za info. Mam nadzieję że piszę na dobrą grupę.

niestety, to nie jest dobra grupa. to bardzo zla grupa ;))

,.< |._.| >.,.,., tek. tek<at>xox<dot>pl
.,> {=} <,.,.,. _www.sprint.pl/~tekkton_
,<. ` .>,.,., a genuine bofh-candidate