Re: Ciekawostka dropsa... czyli kolejna inwestycja tp.internet

Autor: Daniel Podlejski (underley_at_underley.eu.org)
Data: Sun 30 Jul 2000 - 11:28:36 MET DST

Bartek Kwinta napisal(a):
[...]
: Liczac cene lokali, komputerki (po co maja DVD? tam sie w Klejka gra
: czy oglada), mebelki, duperelki... Takie jedno 'cos' kosztuje kilkaset
: tysiecy zlotych... Wiem ze to chodzi o promocje firmy, internetu i
: takie tam ale szlag mnie trafia ze wydaje sie lekka reka forse na
: takie zabiegi skoro np. w Krakowie w zeszlym tygodniu siec 'zdechla' -
: transfer w polpaku byl zerowy - firmy poniosly wymierne straty.
: Znajomi maja studio graficzne - mieli do przeslania gotowy projekt
: jakiejs wizualizacji - kilka plikow po 10-20 mega ktore w normalnym
: swiecie wyslyla sie mailem na Floryde i tyle.
: Wczoraj dzwoni facet z Florydy ze termin nie dotrzymany - i odlicza od
: wynegocjowanej ceny 200 $ za dzien. Gosc nie wierzy ze z milionowego
: miasta w srodku europy nie mozna bylo nic przeslac przez kilka dni :)

I bardzo dobrze, plików po 10, 20 MB _NIE_ przesyła się mailem.
Przydałaby się taka nauczka dla większej ilości inteligentów.
To między innym dlatego sieć się zapycha.

--
Daniel Podlejski <underley_at_underley.eu.org>
   ... Well, show me the way