Re: Ciekawostka dropsa... czyli kolejna inwestycja tp.internet

Autor: Michal 'CeFeK' Nazarewicz (cefek_at_dkgroup.com.pl)
Data: Mon 31 Jul 2000 - 21:52:23 MET DST

Pamiętam jak (...) zapukał Daniel Podlejski <underley_at_underley.eu.org>:

DP> I bardzo dobrze, plików po 10, 20 MB _NIE_ przesyła się mailem.
DP> Przydałaby się taka nauczka dla większej ilości inteligentów.
DP> To między innym dlatego sieć się zapycha.

Odczep się. Płacę za łączę, to wysyłam, co chcę i jak chcę. Jeśli dla
wygody PRacowników i Klientów należy wysłać 20-megowe ogłoszenie mailem,
to wysyłają. Nic nikomu do tego, bo łączę jest właśnie po to, żeby takie
rzeczy wysyłać.

Nie zmusisz przecież nikogo do zainstalowania serwera FTP, prawda? Już
pomijam jego niebezpieczeństwo.

   3190

--
Michal 'CeFeK' Nazarewicz / CAOL, DK GROUP SYSADMIN ^ NETADMIN      B
ICQ 47171266 / +48 (6??) CEFEK 0 / http://www.dkgroup.pl/caol.html  O