Re: Kto znow porzadkuje Internet?

Autor: Tomasz Kłoczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Mon 31 Jul 2000 - 12:46:53 MET DST

Grzegorz Król <krol_at_uci.agh.edu.pl> wrote:

> Raczej nie. Aby to funkcjonowało to podpis elektroniczny musi być
> uznawany przez instytucje państwowe (urzędy, sądy). Zmiana może
> być bardzo głęboka (np. zmiana procedury cywilnej).

Czekaj bo czegoś tu nie rozumiem .. to jak ja coś kupuję np. kartą kredytową
poprzez sieć to co tu ma do gadania państwo ?
Kwestie rozliczeń np. z US czy ZUS to zupełnie inna bajka i tu o ile te
instytucje potrzebują to niech sobie składaja zamówienie na ustawy ale
zapewne już też sam widzisz, ze róznie dobrze ww. instytucje mogą wydać w
każdej chwili własne ureulowania nie czekajac na nikogo (po to żeby na
sporządzanie jakieś ustawy nie wydawał podatników czyli nasze pieniądze i
móc sprawniej funkcjonować).

Równie dobrze szefowie tych instytucji widząc zagadnienie nieco szerzej w
celu jeszcze wiekszego obnizenia kosztów mogą dogadać się z instytucjami
finansowymi jak banki. To wszystko bez oglądania się na nic ani na nikogo i
tym bardziej na naszą kochaną i uwielbianą Wysoką Izbę. Trzeba tylko i
poprostu myśleć.

Nadal widzisz jeszcze potrzebę jakieś ustawy ? naprawdę brak Ci papieru
toaletowego ? ;->

kloczek

Tomasz Kłoczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl*