Re: Ciekawostka dropsa... czyli kolejna inwestycja tp.internet

Autor: Samotnik (samotnik_at_samotnia.eu.org)
Data: Mon 31 Jul 2000 - 05:54:59 MET DST

Michal Zalewski <lcamtuf_at_dione.ids.pl> writes:

> Troszke sie mylisz, poczytaj wiecej ;> Anyway nadal nie widze, co z tego
> wynika - jesli naprawde czujesz sie oszukany, czujesz ze komputer w
> studio.tpi zostal kupiony dlatego, ze ty nie mogles sie polaczyc z
> Floryda, to naprawde nie ma przymusu slania flames na TPi, nie ma monopolu
> providerskiego TPSa, juz to napisalem.

> A coz ty gadasz? W miescie zalatwienie dzierzawki kosztuje grosze (no, w
> kazdym razie nie jakies wielkie pieniadze) i nie trwa na ogol latami. Poza
> tym sa radiolacza formusa itp. I wiekszosc duzych providerow (Formus,
> [...]

Biedny, ograniczony Warszawiaku! Pobudka? Na prowincji są inne
zarobki, inne koszta... Zejdź ze swojego padołu i zakończ tę żenującą
dyskusję, bo co jak co, ale negowanie oczywistych faktów marnotrawstwa
pieniędzy i ogólnie złego zarządzania w TPSA jest po prostu śmieszne.

Przyznaj w końcu, że TPSA oferuje kiepskie usługi oraz że pracujesz w
spółce bezpośrednio z nią związaną. Może te Twoje frustracje wówczas
znikną, bo na razie uporczywe zaprzeczanie tym kwestiom (nie wiadomo
nawet, po co...) weszło Ci w dziwny nawyk.

Nigdy nie narzekam na TPSA i nie lubię takich dyskusji, które Ty
napędzasz. Chcesz się bawić widokiem rozjuszonych 'przeciętnych
użytkowników Internetu', to oszczędź tego przynajmniej mi. Innym
pewnie też.

ATSD: przyjedź do mnie do Bielska-Białej i załatw mi 'dzierżawkę za
grosze'. Nie, lepiej kilka, do wszystkich polskich backbones.

--
| Samotnik Michał Jęczalik Sr | 0603, 033 | samotnik_at_samotnia.eu.org |