Re: ZUS i inni...

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_waw.pdi.net)
Data: Mon 31 Jul 2000 - 00:29:16 MET DST

On Sat, 29 Jul 2000 08:45:58 GMT, "Wirtualna"
<wirtualnapolska_at_pocta.wp.pl> wrote:

>A zauważyliście, że jak dotąd Polska jest jedynym krajem, F którym
>rozliczanie należności wobec skarbu państwa MUSI odbywać się w sposób
>elektroniczy? Nawet Amerykańce na coś takiego sobie nie pozwolili.

To ja moze jeszcze przypomne ze na dokladke jestesmy jedynym krajem w
ktorym zada sie przekazywania rozliczen finansowych droga
elektroniczna nie dajac mozliwosci skutecznego prawnie uzyskania
potwierdzenia zlozenia rozliczenia w terminie - wszelkie bowiem
przesylane przez ZUS potwierdzenia mozna sobie w buty wlozyc wobec
braku ustawowego uregulowania kwestii podpisu elektronicznego...

--
Darek