Re: SDI - brak kompresji?

Autor: Michal Letowski (milet_at_geocities.com)
Data: Sun 30 Jul 2000 - 18:08:43 MET DST

Uzytkownik "Radoslaw P" <radekp_at_alpha.net.pl> napisal w wiadomosci
> Czy inni uzytkownicy SDI tez mogli zaobserwowac, ze pliki tekstowe
> przyslane przez SDI nie sa w ogole kompresowane?
>
> Zawsze wydawalo mi sie, ze jesli nie modem, to sam protokol PPP ma w
> sobie kompresje... a tu nic, sztywno 11kB/S pomimo iz zip pakuje taki
> plik jak 1:12...

PPP owszem, ma kompresje - ale pod warunkiem, ze obie strony
polaczenia dysponuja tymi samymi algorytmami kompresji.
Wyglada na to, ze urzadzenia dostepowe TP SA do ktorych
podlaczone sa terminale HIS po prostu nie obsluguja
kompresji.

Natomiast sam HIS tez nie oferuje kompresji
danych (taka informacje uzyskalem z polskiego
oddzialu Ercissona).

Michal Letowski