Re: SDI - brak kompresji?

Autor: Krzysztof Maj (kmaj_at_smok.krakus.top.pl)
Data: Thu 03 Aug 2000 - 22:38:32 MET DST

W środę 02-08-2000 16:24 Lukasz Trabinski napisał:

>Rzeczywiście dosyć tanio. Pewnie to jakaś promocja, tak jak u nas z
>telefonami komórkowymi,

Nie zauważyłem nic o żadnej promocji ani o żadnych ograniczeniach
czasowych tej oferty. W telewizji kilka razy dziennie leciały reklamy
tego ADSL'a, ale podawali tylko adres: www.aon.at - i nic więcej. Po
powrocie do kraju zajrzałem więc na ten adres. Na stronie głównej nic
na ten temat nie było, więc w wyszukiwarce wpisałem "ADSL" i otworzyła
mi się strona z tą ofertą. Więcej na ten temat napisałem na
pl.misc.telefonia - wiadomość z dn. 28.02.2000

Później, szukając innych materiałów nt. tej oferty, znalazłem jeszcze
jedną informację: instalacja tego ADSL'a nie była bezpłatna (jak
początkowo sądziłem), lecz kosztowała (po przeliczeniu) coś ok. 600 zł,
czyli trochę więcej niż połowa kwoty, jakiej tepsa domaga się za
instalację HiS'a.

>że w sumie sam apart telefoniczny warty ok. 700 zł, w promocji
>można mieć poniżej 50 zł. - tyle że podpisuje się cyrograf na 1-2 lata...

Chętnie bym taki cyrograf na ADSL podpisał, gdyby tylko ktoś dał mi
szansę.

--
 Krzysztof Maj

 <kmaj_at_smok.REMOVE.THIS.krakus.top.pl>