Re: his & zlodziejska tepsa

Autor: Sławomir Białek (civic_at_patek.bildex.net.pl)
Data: Thu 29 Jun 2000 - 03:33:28 MET DST

On Thu, 29 Jun 2000 03:27:49 +0200,
Bart Ogryczak <B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam> wrote:
> Myślę, że za dwa lata, po pierwsze HIS będzie tak przestarzałą
>technologią, że nie warto będzie tego używać, po drugie w 2002 zaczyna
>się wolny rynek telekomunikacji. Więc mówienie o nieograniczonej czasowo
>opłacie jest MSZ, bez sensu.

no widzisz... to tym bardziej.. ta wspomniana przez Ciebie pralka
to się po roku/dwóch spłaca i służy przez 5-10 lat. a Ty myślisz,
że ludzie się zgodzą zapłacić o połowę czy dajmy na to 25% więcej
(w skali roku), a po dwóch latach w zasadzie nic z tego nie mają.
nowa technologia, modem trzeba oddac, usługa wykonana więc żadnego zwrotu
nie ma. to naprawdę istotna różnica płacenia za coś materialnego
co Ci zostaje (aczkolwiek tutaj też bym mógł, ale mi się nie chciało,
dyskutować na temat tego kto kupuje coś małego na raty, zgadzając
się przepłacić 50%), a płacenia za bieżąco wykonywaną usługę. tutaj
już prawie nikogo nie przekonasz do takich "oszczędności".
(choć zdarzają się ludzie, którzy nie umieją liczyć, jednak wśród
klientów sdi, to mały odsetek).

--c