Re: his & zlodziejska tepsa

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam)
Data: Thu 29 Jun 2000 - 03:27:49 MET DST

Dnia Thu, 29 Jun 2000 00:51:14 GMT, Dariusz K. Ladziak zeznaje:
>Bo maja okreslona perspektywe czasowa w jakiej raty placic przestana -
>a daje im to albo wieksza plynnosc finansowa albo w ogole mozliwosc
>zakupu. mylisz oplate jednorazowa rozbita na raty z oplata okresowa
>nieograniczona czasowo...
        Myślę, że za dwa lata, po pierwsze HIS będzie tak przestarzałą
technologią, że nie warto będzie tego używać, po drugie w 2002 zaczyna
się wolny rynek telekomunikacji. Więc mówienie o nieograniczonej czasowo
opłacie jest MSZ, bez sensu.

bart

--
             "If I go to hell, I hope I'll burn well"
  bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/