Re: his & zlodziejska tepsa

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 29 Jun 2000 - 16:09:44 MET DST

Dnia 29 Jun 00 o godz. 4:38, Bart Ogryczak napisal(a):

> To powiedz mi, dlaczego ludzie tak chętnie kupują wszystko na raty,
> mimo że płacą w ten sposób 50% więcej?

Bo nie maja w danym momencie tyle forsy, zeby zaplacic naraz.
Ja osobiscie nie kupuje na raty, ale korzystam z karty kredytowej, co mniej
wiecej na jedno wychodzi (chociaz odsetki sa nieco mniejsze). Bo naprawde
czesto bywa problemem "wycisniecie" z domowego budzetu np. 1000 zl ekstra na
jakis zakup (chocby instalacje tego HiS-a), natomiast przeznaczanie np. po
100 zl miesiecznie przez nastepny rok na splate karty jest o wiele latwiej
osiagalne. Mimo ze w ten sposob przeplacam, jest to czesto jedyna droga zeby
te rzecz kupic.
Ale to chyba NTG...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa