Re: w3cache i aktualizacja zasobow

Autor: Marek Trenkler (matren_at_provider.pl)
Data: Mon 26 Jun 2000 - 19:22:47 MET DST

Piotr Auksztulewicz <piotras_at_zeus.polsl.gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8j7obc$t91$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl...

> Tagi META w treści tego nie załatwią. Załatwi odpowiednia konfiguracja
> serwera HTTP. Przykładowo, Apache ma możliwość indywidualnego
ustawienia
> za pomocą odpowiednich dyrektyw (moduł mod_expires) w pliku .htaccess.
> Oczywiście administrator serwera musi załadować moduł i pozwolić
> na korzystanie z tych dyrektyw w plikach .htaccess.

Dzięki. Skontaktowałem się z administratorem i dostałem od niego nawet
kompletną formulkę tego pliku .htaccess - teraz problem mam z głowy.
Gdyby nie ta dyskusja, do głowy by mi nie przyszło, że to można zrobić w
ten sposób. W tym więc kontekście jestem bardzo kontent, że teraz mogę
lepiej zadbać o aktualny content ;)

--
Pozdrowienia/Greetings/Gruesse von
                Marek Trenkler