Odp: SDI raz jeszcze

Autor: bufcio (bufo_at_plobox.pl)
Data: Wed 21 Jun 2000 - 13:06:30 MET DST

Użytkownik Gwidon Naskrent <naskrent_at_hoth.amu.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
napisał:Pine.BSF.4.21.0006211144180.48011-100000_at_hoth.amu.edu.pl...

A niby czemu mieli by zabierac ?
Dostaniesz najwyzej aneks do umowy i tyle.

> Oczywiscie, przeciez to oplata za instalacje - nie terminala, tylko
> kabli itd., no i 'sprawdzenie warunkow technicznych'. Nie zadna
> kaucja

Niestety :-(

> Dlaczego TPSA ma zniechecac klientow? Uslyszysz to co chcesz uslyszec...
> PS. Ja na twoim miejscu bym sie nie hanbil. Jak mawia stare przyslowie
> pszczol, lepiej z providerem stracic niz z HISem zyskac.

A tu to juz chyba kogos ponioslo.
W tym wypadku TPSA jest providerem a HIS to tylko sposob na
"dostarczenie" internetu do domu (jak sama nazwa wskazuje).
Ja na twoim miejscu bym sie nie hanbil wypisywaniem bredni.

A jesli miales na mysli olanie TPSA i wybranie innego
providera to musze cie zmartwic. W tym kraju TPSA jest monopolista
i w wielu miejscowosciach nie ma z kim "stracic".

Robert N.