Re: SDI raz jeszcze

Autor: Gwidon Naskrent (naskrent_at_hoth.amu.edu.pl)
Data: Wed 21 Jun 2000 - 11:46:22 MET DST

On Wed, 21 Jun 2000, Jacek Popławski wrote:

> zastanawiam się jednak, czy jest możliwe, że we wrześniu _zabiorą_
> mi SDI ? Czy te 1000zł to kaucja? Chyba raczej nie, bo montaż
> musi też kosztować... Więc w przypadku gdyby chcieli mi to
> zabrać 1000zł przepadnie?

Oczywiscie, przeciez to oplata za instalacje - nie terminala, tylko
kabli itd., no i 'sprawdzenie warunkow technicznych'. Nie zadna
kaucja

> Czy gdziekolwiek mogę uzyskać wiarygodne informacje? Przejdę
> się być może jutro (dzisiaj...) do tpsa, ale wątpię, bym tam się
> czegoś dowiedział...

Dlaczego TPSA ma zniechecac klientow? Uslyszysz to co chcesz uslyszec...

GSN

PS. Ja na twoim miejscu bym sie nie hanbil. Jak mawia stare przyslowie
pszczol, lepiej z providerem stracic niz z HISem zyskac.