Re: "kawiarnia internetowa w każdej wsi"

Autor: Andrzej Bort (bort_at_silesia.linux.org.pl)
Data: Wed 21 Jun 2000 - 13:21:34 MET DST

Gwidon Naskrent <naskrent_at_hoth.amu.edu.pl> wrote:
> Jezdzac po tych wioskach i instalujac pecety w tych kawiarniach, ot co.
> Dodatkowym plusem p. Walesy jest to, ze zna sie na okablowaniach itd.

Wybacz, ale ja nie chciałbym, by na dowolnych dwóch kablach
telefonicznych czy skrętkowych pojawiła się różnica potencjału
rzędu 220V. Lub więcej. Wolałbym, by było tak, jak to przewidują
normy.

Takoż.

Andrzej

--
Eee, ty to jeszcze mały pikuś jesteś. Nie takich gierojów
wytrzymywałem. U mnie na filtr trzeba sobie zasłużyć. (G. Staniak)