Re: "kawiarnia internetowa w każdej wsi"

Autor: Ziemek Borowski (ziembor_at_FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL)
Data: Mon 19 Jun 2000 - 11:43:01 MET DST

Adam Kułagowski na pl.internet.polip:
>oo . Nie taniej by bylo postawic X terminale ?

A wiesz ile X-Terminale kosztują?
(tak, można zrobić z pcta, ale to wymaga takiego saemgo wysiłku (lub większego)
jak wymuszenie na firmie dostarczającej pracownie jej skonfigurowania.

>Wlasnie moze nie gov ale org to mi bardo nie pasuje - optymalne byloby uw.pl

Który urząd wojewódzki? (tudzież Uniwersytet Warszawski?)

--
Ziemek Borowski ZB137-RIPE http://ziembor.waw.pl/zmb/ 1024D/5858F604