Re: "kawiarnia internetowa w każdej wsi"

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Mon 19 Jun 2000 - 13:07:46 MET DST

Ziemek Borowski wrote:
>A wiesz ile X-Terminale kosztują?
>(tak, można zrobić z pcta, ale to wymaga takiego saemgo wysiłku (lub większego)
>jak wymuszenie na firmie dostarczającej pracownie jej skonfigurowania.

a na mojej politechnice zostały zakupione porządne, oryginalne PCty Optimusa,
z czytnikami CD i akceleratorami graficznymi, są używane do uruchamiania
Turbo Pascala, Borland C i Tasma, chodzą pod NTkami, czyli znacznie mniej
stabilnie niż kiedyś 386/486 pod DOSem
według mnie - potrzebni są sensowni _ludzie_, sprzęt właściwie może
być dowolny