Re: "kawiarnia internetowa w każdej wsi"

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_fidor.komorow.pl)
Data: Mon 19 Jun 2000 - 12:53:30 MET DST

On 19 Jun 2000 09:43:01 GMT, Ziemek Borowski <ziembor_at_FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL> wrote:

>A wiesz ile X-Terminale kosztują?
>(tak, można zrobić z pcta, ale to wymaga takiego saemgo wysiłku (lub większego)
>jak wymuszenie na firmie dostarczającej pracownie jej skonfigurowania.

486 dx/2 16 MB bez dysku takie cos pracuje w podziemiach naszej szacownej
uczelni i dziala poprawnie . NA p.c.o.a ktos robil szegolowe wyliczenia i
Xterminale wychodzily taniej .

>Który urząd wojewódzki? (tudzież Uniwersytet Warszawski?)

uniwerek to edu tu nie ma dyskusji . Nie wiem po prostu org strasznie ale to
strasznie mi nie pasuje (a strona jest calkiem fajna)

Pozdrawiam

--
Adam Kułagowski                             fidor_at_friko.internet.pl
Queen Elizabeth rules, UK?