Re: "kawiarnia internetowa w każdej wsi"

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_fidor.komorow.pl)
Data: Mon 19 Jun 2000 - 10:48:13 MET DST

On Mon, 19 Jun 2000 01:25:24 +0200, Bart Ogryczak <B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam> wrote:
> Komputerów i modemów. A to, MSZ, dosyć dużo jak na warunki w
>szkołach.

oo . Nie taniej by bylo postawic X terminale ? :-> KOlega chodzi wlasnie do
takiej szkoly . Do inetu podlaczony jest jeden komp - nauczyciela -
internetu na oczy nie widzeli (W szkole)

> Coś chyba nie jesteś na bieżąco z polityką. UW nie jest w rządzie.
>Nie mówiąc już o tym, że nawet gdyby była, to i tak nie byłaby jednostką
>rządową, ino partią polityczną, czyli organizacją właśnie. Swoją drogą,
>.org jest dla organizacji non-profit, czego o pratiach politycznych
>powiedzieć nie można ;-P

Wlasnie moze nie gov ale org to mi bardo nie pasuje - optymalne byloby uw.pl

Pozdrawiam

--
Adam Kułagowski                             fidor_at_friko.internet.pl
The wise open their minds, but a fool opens his mouth.