Re: domena

Autor: Witold Mikiciuk (witek_at_nask.pl)
Data: Thu 08 Jun 2000 - 12:58:08 MET DST

On 8 Jun 2000, Cezar Cichocki wrote:

> VTAM!
Witaj

> [...]
>
> Hmmmm, a moze by tak przywrocic ten mily zwyczaj? Przynajmniej wiadomo
> bylo ze wniosek dotarl do Was :)
TO nie jest wniosek :) tylko techniczny zalacznik :)
Wyslanie formularza nie rowna sie potwierdzeniu rejestracji :( nawet nie
liczymy czasu 7 dni roboczych. Ten formularz nabiera mocy urzadowej (to
sie spodoba p. Czumie) dopiero po zatwierdzeniu wniosku :(

A o przywroceniu nie ma mowy :( ale mozemy pomyslec aby wprowadzic
logiczne pole wyboru "chce/nie chce formularza" moze to zalatwi sprawe?

> Szczerze?
Tak.

> Jak Ty sie personalnie za rejestracje bierzesz to jeszcze nigdy
> klopotow nie bylo.
:-) nie bylo? :)

> Natomiast z przykroscia stwierdzam, ze co poniektorzy
> inni koledzy z NASK chyba czasami dostaja syndromu BOFHa do kwadratu ("nie
> mamy Pana domeny i co Pan nam teraz zrobi?").
:-(
-Witek(malpa)nask.pl

PS:
Ps. ten sam co poprzednio.