Re: PTK i internet :-(((

Autor: Andrzej Bort (bort_at_silesia.linux.org.pl)
Data: Thu 08 Jun 2000 - 13:06:00 MET DST

Marek Pierog <pierog_at_village.uunet.lu> wrote:
> Podobnie jak pare innych "kablowek" (i to nie tylko w polsce - przyklad
> Eltrona czy Coditel ;-) - Ci sa nawet lepsi bo obiecuja od 96 roku)
> Innymi slowy - szukasz stalego dostepu do sieci? O kablowce zapomnij i
> szukaj innych metod ;-)

U mnie kablówka nic nie pisała wcześniej (no dobra, były
przebąkiwania, że "być może"). Zrobili. Teraz tylko czekam na
kumpla mojego kumpla, by się naocznie przekonać o jakości tego
rozwiązania... A dlaczego chcę się naocznie przekonać? Bo
słyszałem różne opinie.

Andrzej

--
All mail clients suck. This one just sucks less. (Michael Elkins)