Re: domena

Autor: Cezar Cichocki (cezar_at_cs.net.pl)
Data: Thu 08 Jun 2000 - 11:21:22 MET DST

VTAM!

Witold Mikiciuk <witek_at_nask.pl> wrote:
[...]
> Ostatnio zablokowalem nawet wysylanie formularzy wypelnionych na stronie
> aby nie byly rozsylane one na zewnatrz NASK. Tym ktorym to przeszkadza
> pewnie mi uwierza a *inni* moze do tego dojda za jakis czas...

Hmmmm, a moze by tak przywrocic ten mily zwyczaj? Przynajmniej wiadomo
bylo ze wniosek dotarl do Was :)

> Optymistycznie dodam za Mirkiem, ze bedzie lepiej z obsluga DNS...

Szczerze? Jak Ty sie personalnie za rejestracje bierzesz to jeszcze nigdy
klopotow nie bylo. Natomiast z przykroscia stwierdzam, ze co poniektorzy
inni koledzy z NASK chyba czasami dostaja syndromu BOFHa do kwadratu ("nie
mamy Pana domeny i co Pan nam teraz zrobi?").

--
cezar
CC314-RIPE