Re: domena

Autor: Cezar Cichocki (cezar_at_cs.net.pl)
Data: Fri 09 Jun 2000 - 11:11:07 MET DST

VTAM!

Witold Mikiciuk <witek_at_nask.pl> wrote:
> TO nie jest wniosek :) tylko techniczny zalacznik :)

Wrrrrrrr, nie myslales o zrobieniu drugiego fakultetu na prawie? ;)

[...]
> A o przywroceniu nie ma mowy :( ale mozemy pomyslec aby wprowadzic
> logiczne pole wyboru "chce/nie chce formularza" moze to zalatwi sprawe?

Ja osobiscie bylbym wdzieczny. A mysle ze niektorzy inni tez.

> :-) nie bylo? :)

OK, niech Ci bedzie: TAK, potrafisz byc upierdliwy ;) Mysle rozwine
wysylajac na priva :)

> -Witek(malpa)nask.pl

p.s. Tu po raz kolejny pojawia sie problem o ktorym pisalem kiedy
niektorzy koledzy atakowali Michala Zalewskiego. Panowie, w DUZYCH firmach
decyzje podejmuje Zarzad (tudziez biurwy) i 99% klopotow bierze sie
wlasnie z nieodgadnionych pomyslow "Derekcji". Atakowanie technikow i
inzynierow z takich firm zwykle jest strzalem w plot (z wyjatkiem
uzasadnionych wypadkow, mam i ja swojego "ulubienca" w dziale technicznym
NASK ;) ). Prosze wiec po raz kolejny: nie atakujcie personalnie ludzi
ktorzy nie sa odpowiedzialni za ten balagan.

p.s.2 Ale gdyby sie tu pojawil pan prof. H., albo pan inz. Ch., to chetnie
bym ich PERSONALNIE zaatakowal. Tyle tylko, ze oni sie tu jakos pojawic
nie chca :(
Nic to, poczekam! ;)

--
cezar