Re: domena

Autor: Witold Mikiciuk (witek_at_nask.pl)
Data: Thu 08 Jun 2000 - 09:05:45 MET DST

On 7 Jun 2000, Mirek Luc wrote:

> : : Sprobuj wymusic zamiane "wyszukiwarki" na opis, jak samemu przy
> : : pomocy hosta/nslookupa/prezes_wie_czego, sprawdzic bez podejrzen.
> : Nie bedzie zadnego wymuszania. Przegladarka zostala zlikwidowana.
> Ano i sie porobilo... Jednak dzis w godzinach przedpoludniowych
> przegladarka zostala przywrocona na "prosbe" dyrekcji.
Dodam jeszcze, ze pytania o domeny zaczynajace sie na litere "a", ktore w
srodku maja "f" i na koncu maja "x" trafjaja do firmy X a domeny
zaczynajace sie na "d", ktore w srodku maja "q" i na koncu maja "t"
trafjaja do firmy Y.
Aby polozyc kres obmowom i wrzaskom na NASK w sprawie "przechwytywania"
nazw domen zostalo tak ustawione i koniec! :)
Sprawa "przechwytywania" przez *nasza* przegladarke przypomnia mi troche:
"Panie doktorze, dlaczego w piatek po pracy wszyscy jada do Supermarketu,
skoro ja tam jade?".
Tak sie patrze na skrypt obslugujacy *nasza* przegladarke i w tych trzech
liniach polecen nic nadzwyczajnego nie widze (doslownie).
  Ostatnio zablokowalem nawet wysylanie formularzy wypelnionych na stronie
aby nie byly rozsylane one na zewnatrz NASK. Tym ktorym to przeszkadza
pewnie mi uwierza a *inni* moze do tego dojda za jakis czas...
Optymistycznie dodam za Mirkiem, ze bedzie lepiej z obsluga DNS...
-Witek(malpa)nask.pl

PS:
Wyrazone ironie i zlosliwosci sa moimi prywatnymi opiniami.
                                        Witold Mikiciuk <witek_at_nask.pl>