Odp: Rejestracja domen, odrzucanie wnioskow i faktury.

Autor: Piotr Czarniecki (pio_at_www-mag.com.pl)
Data: Thu 08 Jun 2000 - 11:29:14 MET DST

> Hej!
> Jakis miesiac temu dostalem od nasku fakture, zeby zaplacic za
> domene. Niby rzecz normalna. W koncu jak sie rejestruje to trzeba
> zaplacic. Cala sztuczka polega na tym, ze rejestracji domeny, za ktora
> przyszla faktura, odmowiono mi. Postanowilem wyslac wyjasnienie, na
> ktore do dzisiaj nie dostalem odpowiedzi. Zadnego ,,Przepraszamy, to
> pomylke'', nawet zwyklego ,,Zajelismy sie wyjasnieniem'', czy
> ,,pocaluj nas gdzies''. Niech zyje monopol.
> GreetZ WiZzArD

Jesli chodzi o nask to normalne. Wsrod wielu "profesonalnych" zachowan
jakimi popisuje sie nask i o ktorych mozna sporo poczytacz na grupach mnie
przypadla w udziale ot taka drobnostka:
wykupilem domene, dostalem fakture, zaplacilem i... dostalem wezwanie do
zaplaty. Niby normalna rzecz...

z naskowym pozdrowieniem PIOtr Czarniecki