Re: Pomysl: BOJKOT www.portal.pl (fwd)

Autor: Martinez (martinez_at_czluchow.com)
Data: Wed 07 Jun 2000 - 07:00:24 MET DST

Dnia pańskiego 5 Jun 2000 09:34:56 GMT, Wojtek Kaniewski
<wojtekka_at_plonk-spammerom.irc.pl> wyskrobał(a):

> a może położenie kabli i rozkopanie całego miasta to nie jest kwestia 2-3
> miesięcy? tepsa robiła to od samego początku, przez kilkanąscie/kilkadziesiąt
> lat. i jakim cudem konkurencja miała dokonać tego samego od czasu zniesienia
> monopolu? pomijając to, że położenie kabla w centrum dużego miasta pewnie
> kosztuje gigantyczne pieniądze.
>
> (młody jestem, więc nie wiem jak to kiedyś działało, ale z opowiadań można
> dojść do wniosku, że ówczesna tepsa (Poczta Telefon? ;)), jako
> przedsiębiorstwo państwowe, nie miała problemów z odszkodowaniami dla
> [...]

Młody jesteś (ja też), więc masz prawo się mylić :)
Tak się składa, że pracuję w ZUDP i co nieco mam pojęcie na temat
sieci w miastach.
Sytuacja się przedstawia tak, że w każdym mieście (a nawet niekiedy we
wsiach, przy najmniej w rejonie Człuchowa ;-P) istnieje kanalizacja
telekomunikacyjna, gdzie można swobodnie przepchnąć kable, bez
potrzeby rozkopywania ulic (no chyba, że rury kanalizacyjne
przerdzewieją).
pzdr

--
//\artinez czyli Marcin Ziemian
Informatyk Starostwa Powiatowego w Czluchowie