Re: Pomysl: BOJKOT www.portal.pl (fwd)

Autor: Sławomir Kuczera (skuczera_at_go2.pl)
Data: Fri 09 Jun 2000 - 15:01:08 MET DST

Użytkownik "Martinez" <martinez_at_czluchow.com> napisał w wiadomości

> Sytuacja się przedstawia tak, że w każdym mieście (a nawet niekiedy
we
> wsiach, przy najmniej w rejonie Człuchowa ;-P) istnieje kanalizacja

O, widzę że kolega z Człuchowa - spędziłem tam w 93 roku kolonie
(bodajże najlepsze w moim życiu). Czy dużo tam się zmieniło od tego
czasu? Jak tam jezioro...

A przy okazji jeżeli już jestem na pl.internet.polip, mam pytanie :)
Prowadzę taki mini-serwis sieciowy, w którym "rozpracowuję" na części
pierwsze klasyczne gry, mam DOS-owe programiki do zrzutu ekranów,
łaty do Win'a.... Ale mniejsza z tym, nie będę tu spamił :-/
Chodzi mi o to, że teraz w Polsce (i nie tylko) wszyscy mają
niezrozumiałą dla mnie manię robienia samych portali (ble). Mam zatem
pytanko, czy na głównej stronie serwisu, powinienem dać dostęp do
innych zasobów na sieci (info gdzie i co itp.), czy jednak co
najwyżej przerobić dział "Linki" a na głównej stronie zostawić tylko
to, co wyłącznie jest związane z moją witrynką?!?

I jeszcze jedno - podobno jest gdzieś "oficjalna" strona dotycząca
tego bojkotu, czy ma ktoś może jakieś namiary na nią?

> //\artinez czyli Marcin Ziemian
> Informatyk Starostwa Powiatowego w Czluchowie
Sławomir Kuczera
webmaster of "Polish Abandonware" http://www.klasykapc.hg.pl