Re: Pomysl: BOJKOT www.portal.pl (fwd)

Autor: Wojtek Kaniewski (wojtekka_at_plonk-spammerom.irc.pl)
Data: Mon 05 Jun 2000 - 11:34:56 MET DST

-=Kil-R=- <nie.ma.takiego.numeru_at_iname.com> pisze:
> Czy to wina TPSA lub TPI ze konkurencja tak powoli wkracza ??? Ze wiekszosc
> czasu konkurencja traci na rozwazania wrecz akademickie "co bylo pierwsze
> jajko czy kura???" przez co "dostaja" opoznienia juz na starcie ???

a może położenie kabli i rozkopanie całego miasta to nie jest kwestia 2-3
miesięcy? tepsa robiła to od samego początku, przez kilkanąscie/kilkadziesiąt
lat. i jakim cudem konkurencja miała dokonać tego samego od czasu zniesienia
monopolu? pomijając to, że położenie kabla w centrum dużego miasta pewnie
kosztuje gigantyczne pieniądze.

(młody jestem, więc nie wiem jak to kiedyś działało, ale z opowiadań można
dojść do wniosku, że ówczesna tepsa (Poczta Telefon? ;)), jako
przedsiębiorstwo państwowe, nie miała problemów z odszkodowaniami dla
firm, które rozkopana jezdnia odcięła od świata).

--
wojtekka_at_irc.pl :: http://wojtekka.dark.pl/ :: elluin_at_ircnet