Re: Stanislaw LEM

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 08 Jun 2000 - 13:30:23 MET DST

Dnia 7 Jun 00 o godz. 22:41, Waldemar Spory napisal(a):

> Święta prawda. Ten wątek był klasycznym przykładem na to jak podchodzi się
> do rzeczowego postawienia problemu na forum grupy. Są tacy, którzy
> odpowiedź znają ale jej nie oczywiście nie udzielą, bo pytający jest leń
[...]

I tak dalej, i tak dalej. Pomijajac juz te zupelnie bezsensowna burze w
szklance wody, odpowiedz mi prosze Waldku, czemus ty sie akurat tego Lema
jako autorytetu uczepil? Przeciez facet na Internecie naprawde zna sie tyle
co nic... I w tym swoim zdaniu, od ktorego sie ta cala awantura zaczela,
po prostu nie mial racji. To, ze ktos pisal S- F, to nie znaczy ze trzeba go
traktowac jako wyrocznie we wszystkich sprawach majacych jakikolwiek zwiazek
z technika...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl