Re: Pomysl: BOJKOT www.portal.pl (fwd)

Autor: Michal Zalewski (lcamtuf_at_dione.ids.pl)
Data: Sat 03 Jun 2000 - 18:49:39 MET DST

On Sun, 4 Jun 2000, Marcin Jagodzinski wrote:

> Formus nie doprowadza kabelków

Ale zestawia radiolinie. Funkcjonalny odpowiednik, am I rite?

> Netia nie ma koncesji,

Kondolencje ;P

> Astercity kabluje akurat osiedle obok [1], czekam na rozwinięcie
> skrótu "sporo innych"[2].

Inne firmy typu ACC, w innych miastach - zdaje sie, ze jeszcze ktos z tym
eksperymentowal... poza tym koszt wydzierzawienia dwoch drutow od TPSa nie
jest niesamowity ani krzywdzacy, biorac pod uwage to, ze przy rozsadnej
odleglosci mozna na tym puscic jakiedos *DSLa i upchnac cos miedzy 1 a 8
MBitow.

> [1] Środek Ursynowa, nie środek Grenlandii.

No to problem ACC...

> [2] ... a TP SA nie ma możliwości technicznych. Może by je miała, ale
> woli zakładać YAP[3]
> [3] Yet Another Portal

Nie wiem, jak z tepsa. Mysle jednak, ze brak mozliwosci wynika z braku
pieniedzy i nikt nie podjal decyzji typu: ALBO kladziemy kable, albo
dajemy pieniadze na TPi; po prostu to wszystko sie dzieje swoja droga,
modernizacje sieci, mozliwe, ze dzieje sie zbyt wolno. Portal nie jest
tepsy. TPi jest firma posiadana przez TPSa. Ktos wymyslil, zeby wlasnie od
portalu zaczac. Dodam, ze bylo to w czasach, gdy nie mowilo sie o innych
portalach, a Arena dopiero zapowiadala start za jakis czas.

Michal Zalewski [lcamtuf_at_tpi.pl] [tp.internet/security]
[http://lcamtuf.na.export.pl] <=--=> bash$ :(){ :|:&};:
=-----=> God is real, unless declared integer. <=-----=