Re: Pomysl: BOJKOT www.portal.pl (fwd)

Autor: Marcin Jagodzinski (pisz_na_adres_z_reply_to_at_webcorp.com.pl)
Data: Sun 04 Jun 2000 - 19:00:35 MET DST

On Sat, 3 Jun 2000 18:49:39 +0200, Michal Zalewski <lcamtuf_at_dione.ids.pl>
wrote:

>Inne firmy typu ACC, w innych miastach - zdaje sie, ze jeszcze ktos z tym
>eksperymentowal... poza tym koszt wydzierzawienia dwoch drutow od TPSa nie
>jest niesamowity ani krzywdzacy, biorac pod uwage to, ze przy rozsadnej
>odleglosci mozna na tym puscic jakiedos *DSLa i upchnac cos miedzy 1 a 8
>MBitow.

A... to teraz rozumiem... chodziło Ci o firmy przeprowadzkowe... mam się
przeprowadzić, tak?

(A poza tym jak nie ma możliwości, to nie ma. Do kosztów tu jeszcze nie
doszliśmy).

>Nie wiem, jak z tepsa. Mysle jednak, ze brak mozliwosci wynika z braku
>pieniedzy i nikt nie podjal decyzji typu: ALBO kladziemy kable, albo
>dajemy pieniadze na TPi; po prostu to wszystko sie dzieje swoja droga,
>modernizacje sieci, mozliwe, ze dzieje sie zbyt wolno.

Nie rozumiem. Piszesz, że wynika z braku pieniędzy i jednocześnie, że
wydanie sporej sumy pieniędzy na inny cel (dwa dni temu podwyższenie
kapitału zakładowego, right?) nie ma na to wpływu...

Dobra, przestaję się czepiać, pozdrawiam TPI (a zwłaszcza security, a
zwłaszcza Kubę).

--
Marcin Jagodziński || http://portfolio.art.pl