Re: Pomysl: BOJKOT www.portal.pl

Autor: Michal Zalewski (lcamtuf_at_dione.ids.pl)
Data: Sat 03 Jun 2000 - 18:51:33 MET DST

On Sun, 4 Jun 2000, Marcin Jagodzinski wrote:

> Poczekaj, to marketing decyduje o tym na jakim OS chodzi dana usługa?

Usluga chodzi na Unixie. Marketing wymysla co sprzedajemy, do kogo
adresujemy itp. Naprawde uwazam, ze usluga powinna byc tez dostepna np. na
Linuxie. Napisz to do TPi, wlasnie do ludzi od marketingu. Ja zajmuje sie
security. Mala roznica.

Michal Zalewski [lcamtuf_at_tpi.pl] [tp.internet/security]
[http://lcamtuf.na.export.pl] <=--=> bash$ :(){ :|:&};:
=-----=> God is real, unless declared integer. <=-----=