Re: Pomysl: BOJKOT www.portal.pl (fwd)

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Mon 05 Jun 2000 - 16:51:44 MET DST

Michal Zalewski <lcamtuf_at_dione.ids.pl> wrote:

: poza tym koszt wydzierzawienia dwoch drutow od TPSa nie jest niesamowity
: ani krzywdzacy, biorac pod uwage to, ze przy rozsadnej odleglosci mozna na
: tym puscic jakiedos *DSLa i upchnac cos miedzy 1 a 8 MBitow.

Może i nie jest, o ile druty są dostępne bez łapówki (nie mówiąc już o tym
że muszą być dostępne w ogóle). Wiesz to równie dobrze, jak my wszyscy,
więc nie udawaj, że nie...

: Nie wiem, jak z tepsa. Mysle jednak, ze brak mozliwosci wynika z braku
: pieniedzy i nikt nie podjal decyzji typu: ALBO kladziemy kable, albo
: dajemy pieniadze na TPi; po prostu to wszystko sie dzieje swoja droga,
: modernizacje sieci, mozliwe, ze dzieje sie zbyt wolno.

Pisząc "TPSA nie ma pieniędzy" jesteś śmieszny circa tak samo,
jak ja, gdybym napisał "PSE nie ma pieniędzy".

--
	Leszek.
-- lech7_at_pse.pl 2:480/33.7          -- REAL programmers use INTEGERS --