Re: Pomysl: BOJKOT www.portal.pl

Autor: Michal Zalewski (lcamtuf_at_dione.ids.pl)
Data: Fri 02 Jun 2000 - 22:57:31 MET DST

// Urwie sie thread, to resend z mojej strony... pare postow mi
// szlag trafil, wiec bedzie masowo ze cztery, przepraszam :/

On Fri, 2 Jun 2000, Bartek Kwinta wrote:

> Wiekszosc serwisow informacyjnych w tym kraju opiera sie na
> wiadomsciach PAP - tez panstwowy monopol :((. Mimo to 'Fakty' i
> 'Wiadomosci' nie rozpoczynaja sie od disklejmerow w rodzaju:
> 'Podawane przez nas informacje nie posiadaja zadnej gwarancji'.

Ich sprawa, ale nie posiadaja tak naprawde. Jesli Wiadomosci powiedza, ze
we wsi Bronki mieszka trzyglowy aligator, a potem, ze jednak nie, nie
sadze, zeby kwapili sie zwrocic ci pieniadze, ktore wydales na
przeprowadzke... Bardziej realnych przykladow pare bylo... Ale EOT, to czy
serwis umieszcza disclaimer, czy nie - ale i tak jest on dosc oczywisty -
to.... Aghrr, poza tym w jakim stopniu disclaimer na www.portal.pl ma
swiadczyc o tym, co robi / bedzie robic TP.Internet? Niestety wiekszosc
ludzi to, swoja niechec do TPSa i inne uprzedzenia sklada do kupy,
przychodzi i oswiadcza: TP.Internet ssie. Moze tak jest, moze nie, a moze
jednak mimo wszystko pracuje tu kilka w miare normalnych osob, ktore chca
cokolwiek zrobic?

> Podawaniem informacji na ktore nie daje sie gwarancji trudnia sie
> brukowce... moze tp.internet powinna wobec jawnie okazanej ignorancji
> i mozliwej niewiarygodnosci serwisu zmienic nazwe na z 'portal' na
> www.tabloid.pl ???

Jassne. Za to prasa codzienna i dzienniki nie sa znane z pogoni za tania
sensacja i nigdy nie podaja informacji, ktore nie przeszly przez bardzo
dokladna analize pod wzgledem prawdziwosci... ;P Kazdy dziennik raz na
jakis czas podaje informacje, ktore okazuja sie nieprawdziwe. Jesli nikogo
nie krzywdza, po prostu (czasem) za nie sie potem przeprasza albo podaje
sprostowanie. A jesli kogos dotknely, sprawa i tak wyladuje w sadzie.

> Pozwole sobie podkreslic ze nie tylko Ania ale i wielu grupowiczow ma
> 'bardzo niewielkie pojecie' co tez takiego chce robic tp.internet

No wiec o czym ta dyskusja?:) O tym, ze tp.internet jest be i bedzie be,
bo jest posiadane przez TPSa i nie podoba ci sie portal?;P

> Pozwole sobie podkreslic ze chyba sama tp.internet jak na razie sama
> nie wie co ze soba zrobi.

To kolejna rzecz, ktorej nie wiesz.

> Sama tp.internet serwuje nierzetelna reklame swojej dzialalnosci,
> nazywa zwyczajny serwis informacyjny (brak wyszukiwarki, katalogu www,
> uslug) 'portalem'

Ten portal... to wersja rozwojowa... i zupelnie nie moja broszka... ale
uwierz, ze bedzie sie zmienial ;P

> Pozwole sobie podkreslic ze probujesz zdyskredytowac rozmowce ktory
> uznal ze temat jest bardziej ogolny i dlatego poslal swoj post na
> kilka grup.

pl.comp.www.server-side? pl.rec.ksiazki? I paredziesiat innych? To sa te
bardziej ogolne grupy? Daj spokoj. Nie staram sie zdyskredytowac rozmowcy,
tylko uwazam, ze SPAMUJE. Koniec. Odsylam po raz trzeci do tego tekstu o
spamie...

> Oficjalnie deklarowana 100% podleglosc finansowa w stosunku do TPSA
> nazywasz 'duzym stopniem niezaleznosci' - mozna i tak... Biale? Nie!
> Czarne! a moze jednak Biale? Nie! Czarne!!!

Duzym stopniem niezaleznosci... i tam potem bylo jeszcze pare slow, ktore
wyciales.... poczytaj jeszcze raz ;P

> Jak rozumiem stac was na to... w waszej sytuacji pieniadze zawsze sie
> znajda... Macie w planach wiecej takich 'rozwojowych eksperymentow'???

Aham. Zazdroscisz?;)

Michal Zalewski [lcamtuf_at_tpi.pl] [tp.internet/security]
[http://lcamtuf.na.export.pl] <=--=> bash$ :(){ :|:&};:
=-----=> God is real, unless declared integer. <=-----=