Re: Pomysl: BOJKOT www.portal.pl

Autor: smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)
Data: Sun 04 Jun 2000 - 00:00:23 MET DST

raj_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa) wrote:

> Faktycznie, moze zajac sie "nowymi technologiami" gdy uslugi dostepowe i
> sama siec jako taka sa poza jej zasiegiem... ;-> Przeciez to tam jest glowne
> pole dla zastosowan "nowych technologii"... Co w koncu mozna wymyslec nowego
> w zakresie serwerow WWW?

Nie wiesz? Przecież każdy portal jest przełomem w technologii,
ostatnio widziałem nawet taki, gdzie oprócz linków do `404 Not Found'
było kilka do `403 Forbidden'. Jak to nie jest nowa technologia, to ja
już nie wiem, co jest.

W ogóle, same nowe technologie tam, nawet newsserwer mieli stawiać,
właśnie przeszukują pewnie warez-sajty szukając jakiejś pirackiej
kopii INNa albo CNews'a, bo nie wiem, co innego by im mogło zająć dwa
miesiące..

--
*** smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)  --  Jacek P. Szymański
Dokumentacja jest na tyle związana z komputerem, że jej drukowanie ma