Re: Pomysl: BOJKOT www.portal.pl

Autor: Anna Pogoda (annapogoda_at_interia.pl)
Data: Sun 04 Jun 2000 - 22:26:06 MET DST

On Fri, 2 Jun 2000 22:57:31 +0200, Michal Zalewski
<lcamtuf_at_dione.ids.pl> wrote:

> [...]
>we wsi Bronki mieszka trzyglowy aligator, a potem, ze jednak nie, nie
>sadze, zeby kwapili sie zwrocic ci pieniadze, ktore wydales na
>przeprowadzke... Bardziej realnych przykladow pare bylo... Ale EOT, to czy
>serwis umieszcza disclaimer, czy nie - ale i tak jest on dosc oczywisty -
>to.... Aghrr, poza tym w jakim stopniu disclaimer na www.portal.pl ma
>swiadczyc o tym, co robi / bedzie robic TP.Internet? Niestety wiekszosc
>ludzi to, swoja niechec do TPSa i inne uprzedzenia sklada do kupy,

>przychodzi i oswiadcza: TP.Internet ssie.
A nie??? Tylko mi nie mow ze utrzymuje sie z reklam albo z prywatnych
funduszy pracownikow :))
>Moze tak jest, moze nie, a moze
>jednak mimo wszystko pracuje tu kilka w miare normalnych osob, ktore chca
>cokolwiek zrobic?

A czy ja mowie ze tam pracuja nienormalni?
Mowie tylko ze pomysl wladowania wielkich pieniedzy panstwowej firmy
raczej malo przewidywalny rynek jest co kolwiek watpliwy....
Wiara ze n-ty e-portal przyniesie jakies kokosy jest dosc
iluzoryczna...
Goscie ktorzy sie wzieli za poland.com licza na 20 milinow
odwiedzin....
Zostaje jeszcze Onet, wp, pewnie gazeta.pl , interia, ahoj, yoyo....
Kto to wszystko ma obskoczyc??? Ja ? ktora czekam na 22 zeby sprawdzic
poczte???
Tylko ze w przypadku wszystkich z wyjatkiem tego waszego "jedynego i
wspanialego" to sa prywatne pieniadze, kredyty, inwestorzy wnoszcy
know-how albo doswiadczenie medialne.... jak sie przejada to traca
tylko oni....

>No wiec o czym ta dyskusja?:) O tym, ze tp.internet jest be i bedzie be,
>bo jest posiadane przez TPSa i nie podoba ci sie portal?;P
Sam pomysl portalu jest be....

>To kolejna rzecz, ktorej nie wiesz.

Oswiec mnie Laskawco!

>Ten portal... to wersja rozwojowa... i zupelnie nie moja broszka... ale
>uwierz, ze bedzie sie zmienial ;P

Wierze! nawet wiem kto zaplaci za te zmiany i eksperymenty :(((

Anna Pogoda
annapogoda_at_interia.pl